Inici Actualitat L’Associació Amics del Playback ha fet una donació de 2.500 € a La Marató de TV3
Ajuntament de l'Armentera

L’Associació Amics del Playback ha fet una donació de 2.500 € a La Marató de TV3

Aquesta aportació ha estat possible gràcies a tot el públic que va venir a gaudir de l’espectacle ????????, als col·laboradors ???? i a tots els participants que el prepareu amb tanta dedicació i amor ✨

Des de l’associació volen expressar el seu agraïment més sincer a totes les persones que ho han fet possible ????????

Més notícies

Cercador

Troba gestions, documentació, etc.