Tota la informació relacionada amb el Ple municipal.
-
Alts càrrecs, personal directriu i càrrecs eventuals
A aquest apartat trobaràs els perfils i trajectòries professionals dels representants polítics locals i dels titulars dels òrgans directius de l’ens i dels organismes vinculats.
-
Competències del Ple
- Controlar i fiscalitzar els òrgans de govern.
- Prendre els acords relatius a la participació en organitzacions supramunicipals.
- Aprovar els plans i altres instruments d’ordenació i gestió establerts per la legislació urbanística.
- Aprovar el Reglament Orgànic Municipal.
- Crear i regular òrgans complementaris.
- Determinar els recursos propis de caràcter tributari, aprovar els pressupostos, disposar despeses i aprovar els comptes.
- Contractar obres i serveis la quantia dels quals excedeixi la que és permesa per l’alcalde o la Comissió de Govern.
- Aprovar les formes de gestió dels serveis i els expedients de municipalització.
- Acceptar la delegació de competències feta per altres administracions públiques.
- Plantejar conflictes de competència a altres entitats locals i a la resta d’administracions públiques.
- Aprovar la plantilla del personal, la relació dels llocs de treball, les bases de les proves per a la selecció de personal i per als concursos de provisió de llocs de treball, fixar la quantia de les retribucions complementàries dels funcionaris i el nom i el règim del personal eventual.
- Exercir accions administratives i judicials, en matèria de competència plenària.
- Alterar la qualificació jurídica dels béns de domini públic Alienar el patrimoni.
- Les que corresponen al Ple, pel fet que la seva aprovació exigeix una majoria qualificada.
- Calendari de Plens
- Convocatòries
-
Actes Plens
Informació de les actes dels Plens municipals: